Monday, January 3, 2011

Yang Indah dan Yang Sempurna


''CINTANYA''
Semakin aku berfikir..
semakin aku berzikir..
dan..
semakin aku takut padaNYA..
semakin aku dekat padaNYA..
semakin aku takut pada MahklukNYA..
semakin aku Jauh dariNYA..


'Yang Indah itu sukar dicari Yang sempurna itu susah ditemui.. jadi jagalah dan sayangilah insan yang sentiasa disisi.. Kerana dia adalah kesempurnaan dan keindahan yang tiada ganti..'

'Kita tidak perlu mencari seorang manusia
Yang sempurna untuk menjadi teman..
Cukuplah mempunyai teman
yang menjadikan kita sempurna
bila bersamanya..
Terimalah dia seadanya..
apa yang diharapkan kesempurnaan dia..
andai kita tidak sesempurna mana..
jadilah teman yang saling melengkapi
antara satu sama lain..
itulah sebenar benarnya
keindahan dan kesempurnaan yang dicari '

cetusan dua hati
IzARiA

2doublemind




No comments: